25 Ocak 2010 Pazartesi

Tek Kişilik Orkestra Bilal Göregen: Engelli Kardeşlerim Yeteneklerini Gizlemesin

Tek Kişilik Orkestra Bilal Göregen: Engelli Kardeşlerim Yeteneklerini Gizlemesin

Darbukası, Sesi ve Dili ile Adeta Tek Kişilik Orkestrayı Hatırlatan ve Bir Anda Türkiye Gündemine Oturan Görme Engelli Bilal Göregen, Kendisi Gibi Engelli Olanların da Yeteneklerini Gizlememesini İstedi.



Darbukası, sesi ve dili ile adeta tek kişilik orkestrayı hatırlatan ve bir anda Türkiye gündemine oturan görme engelli Bilal Göregen, kendisi gibi engelli olanların da yeteneklerini gizlememesini istedi.
5 kız 2 erkek 7 kardeş arasında tek engelli olduğunu ifade eden Göregen, İstanbul Üniversitesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü'nde okuduğunu ve en büyük hayalinin avukatlık olduğunu belirtti.


Babasının Kazakistan'da çalıştığını kaydeden Bilal Göregen bugüne kadar birçok televizyon programına çıktığını ve bunun en son ayağının ise 'Yetenek Sizsiniz' olduğunu söyledi.

Merdivenin basmaklarını çıkarken bu yolda kendisi ile olan herkese minnet borcu olduğunu kaydeden Bilal Göregen, "Hayatta pek çok zorluklarla karşılaşabiliyoruz. Önemli olan bunlara göğüs gerebilmektir. Ben bu güne kadar pek çok zorluklarla karşılaştım. Fakat buralara kadar kendi çabam ve vesile olan sevdiklerim ve halkımızın desteği sayesinde ulaşabildim. Ailem bu işlerle ilk önceleri uğraşmamı istemiyordu. Böyle şeylerin benim karnımı doyurmayacağına inanıyorlardı. Bir gün gelip Şahin Özer ile tanışacağım akıllarına bile gelmiyordu. Fakat benim ve beni bu yola çıkaran insanların iknalarıyla kendimizi bir yerlere getirmeye çalıştık. Ailem şu anda önceki gibi karşı çıkmıyor. İnsanlar nasibinde ne varsa onu görürler. Her şeyden önemli olan insanların sevgisini kazanmaktır." dedi.

İnsanlarla başta yüreği olmak üzere her şeyini paylaşabileceğini belirten Göregen, "İş müzik aletlerimi ve elektronik eşyalarımı yani cep telefonumu, radyomu, darbukamı kimseyle paylaşmam." diye konuştu.

Engelli arkadaşlarına çağrıda bulunan Bilal Göregen, "Yılmasınlar usanmasınlar, kiminin ailesi baskı yapabilir, kimi hayatında çeşitli zorluklarla karşılaşıyor olabilir, okuyor, çalışıyor olabilir fakat kesinlikle bir şeyle sınırlı kalmasınlar, kenara çekilmesinler. Ben bu sebeple sadece Bilal Göregen var denilmesini istemiyorum. Daha başka engelli kardeşlerimizin de çeşitli yetenekleriyle ortaya çıkmasını ve bununla da gurur duymak istiyorum." şeklinde konuştu.
(Cihan Haber Ajansı)

0 yorum:

Yorum Gönder